fbpx
+381 34 304403

+381 34 304404

ul. Zorana Đinđića 3/2 Kragujevac, Srbija
info@edops.com
Previous Next

SOFTVERSKA REŠENJA, LUKSUZ ILI POTREBA?

Da li je automobil luksuz ili potreba? Za neke je luksuz, a za neke preka potreba. Tako je i sa softverskim rešenjima.

 

Iako se širom sveta softverska rešenja posmatraju kao još jedan neophodan alat u poslovanju, mnoge domaće kompanije smatraju da ulaganje  u tehnološku infrastrukturu nije “preko potrebno”. Razlozi su brojni, od nedovoljne edukacije i pogrešnih informacija o softverima i njihovim mogućnostima, sve do straha od primene ove vrste tehnologije u svom poslovanju (dokumentacija postaje eletronska i neopipljiva, što stvara osećaj nesigurnosti).

 

Cilj našeg tima je da podigne svest kompanija o značaju primene softverskih rešenja i da im pruži kvalitetne informacije koje im mogu biti od velike koristi u poslovanju. Kada možete doći do konkretnih informacija o softverskim rešenjima i kako ona mogu unaprediti poslovne procese, tada ste u mogućnosti da sami donesete odluku o implementaciji.

 

Kompanije koje su spremne da se uhvate u koštac sa novim izazovima, da se suoče sa svojim problemima i okrenu njihovom rešavanju, u velikoj su prednosti u odnosu na svoju konkurenciju.

 

Čarobni softver

 

Cilj svakog softvera je da ubrza i poboljša već postojeći proces rada svih sektora. Kako će kompanija koristiti prednosti savremene tehnologije zavisi od dosadašnjeg načina poslovanja, od poslovnih ciljeva i očekivanih rezultata. Ako je organizacija poslovnih procesa loša, ako postoji velika neusaglašenost raznih sektora u preduzeću, ako ciljevi nisu pravilno postavljeni, ako ne znamo koji su

nam podaci i resursi potrebni kako bi ostvarili neki cilj, onda nam ni jedno softversko rešenje neće rešiti te probleme (što ne znači da se oni ne mogu rešiti). Dakle,  čarobni softver ne postoji.

 

  Značaj organizacije procesa

 

         Zato prilikom odluke o primeni bilo kog softverskog rešenja, umesto da razmišljate o troškovima ili digitalizaciji kao luksuznoj inovaciji i privilegiji pojedinih firmi, potrebno je usredsrediti se na organizaciju svih procesa i poslovnih prednosti. Funkcionalnost i razumljivost poslovnih procesa je od velike važnosti.

 

         U primeni EDOPS Document Office-a učestvuju svi sektori preduzeća. Kako bi navedeni softver mogao da pruži jednoj kompaniji maksimum svojih potencijala i kako bi se oni iskoristili na pravi način, potrebno je da svi moduli tj. sektori preduzeća učestvuju podjednako i da redovno vrše unos svih novonastalih dokumenata i njihovih podataka.

 

Softver može umesto čoveka obavljati razne proste, kao i složene operacije. Međutim, kako bi bio u mogućnosti da to uradi, mora imati podlogu, odnosno, mora imati podatke.

 

“Normalne poslovne situacije”

 

Ukoliko kompanija sledeće situacije smatra normalnim u poslovanju, kao što su:

  1. Izgubljena važna dokumentacija
  2. Gubljenje vremena prilikom razmene svakog dokumenta (dovoljno je i 5 minuta po dokumentu, a sami možemo izračunati koliko je to vremena po svakom zaposlenom za mesec dana ili drugi vremenski period)
  3. Traženi dokument se čeka i po nekoliko sati
  4. Poverljive informacije i dokumentacija je dostupna svima (više o pravima pristupa)
  5. Ne zna se koja je verzija dokumenta poslednja
  6. Uvek postoji mogućnost i strepnja od trajnog gubitka dokumenta ili njegove punovažnosti (usled njegovih fizičkih promena kao što je slučajno pocepan papir), kao i druge slične situacije,

 

tada je za tu kompaniju softversko rešenje luksuz. Ako, pak, mislite da su ove situacije nedopustive i da se mogu prevazići softverskim rešenjem, onda je EDOPS Document Office potreba i neophodan alat za razvoj svake kompanije.

 

Šta se dešava nakon implementacije

 

U praksi se, srećom retko, dešavaju situacije da kompanije nakon implementacije, nastave da obavljaju aktivnosti po starom sistemu tj. da svu dokumentaciju i dalje čuvaju u fizičkom obliku i da podatke unose van sistema (npr. u Exel tabelama) i tim postupcima izostavljaju podatke iz sistema. Tada nastaju sledeći problemi:

 

  • Javljaju se isti problemi kao i pre implementacije (zbog obavljanja poslovnih aktivnosti na stari način)
  • Zbog nedostatka podataka softver ne može obavljati zadate operacije ili ih obavlja delimično
  • Softver ne može da pruži svoj maksimalni potencijal

 

Kako ne bi dolazilo do ovih i sličnih problema, nakon implementacije potrebno je (bolje reći, neophodno) obučiti sve korisnike kako bi se iskoristile sve prednosti.

 

Pogodnosti

 

EDOPS tim pruža posebne pogodnosti, kao što je:

 

  1. Profesionalna tehnička podrška 24h
  2. Program raste zajedno sa kompanijom (sa povećanim potrebama naknadno se uvode i novi moduli i funkcije)
  3. Bezbednost elektronskog dokumenta
  4. Višejezičnost programa, za korisnike širom sveta
  5. Više od 15 godina iskustva

 

 

 Zakažite besplatnu prezentaciju programa i analizu procesa i specifičnih potreba Vašeg preduzeća. Prijavom na mailing listu ostvarujete posebne korisničke popuste.

 

 

 

logo-13.png
Zorana Đinđića 3/2 Kragujevac, Srbija

info@edops.com

+381 34 304404
+381 34 304403
© Copyright 2018 EDOPS Solutions. All Rights Reserved.

Search