Blog
Ocenite svoje zaposlene u par minuta na osnovu preciznih informacija u realnom vremenu
Kada su u pitanju veliki sistemi gde imamo puno zaposlenih, jako je teško doći do prave informacije o kvalitetu i efektivnosti rada svakog od njih.
HR menadžeri (Human Resorse manager) ili Rukovodilac kadrovke službe uglavnom se oslanjaju na subjektivni osećaj ili na podatke koji su ograničeni. Čak i pored brojnih metoda ocenjivanja rada zaposlenih, kao što su:
- Supervizija
- Ocenjivanje od strane kolega
- Ocenjivanje od strane podređenih
- Ocenjivanje od strane klijenata
- Popunjavanje raznih anketa
Rukovodilac kadrovke službe i nakon utrošenog vremena svih učesnika na unosu podataka, dobija informacije koje predstavljanju samo podlogu za dalju analizu.
Savremeni način poslovanja teži ka potpunoj digitalizaciji i u skladu sa tom činjenicom, EDOPS Document Office omogućava praćenje ljudskih resursa. EDOPS Document Office može obraditi podatke koji su predmet merenja i unosa, a potom dati precizne informacije na osnovu kojih se može utvrditi kvalitet rada svakog zaposlenog i pravovremeno odlučiti o kritičnim tačkama. Dobijene informacije u programskom rešenju potkrepljene su radom zaposlenog u istom, a na osnovu automatkog beleženja tog rada u elektronskom obliku. Takav način procene kvaliteta je najobjektivniji.
Mogućnosti EDOPS-a
Softversko rešenje EDOPS Document Office koji to omogućava, pruža neke od sledećih informacija:
- Praćenje rada u realnom vremenu (šta je to na čemu zaposleni rade ovog trenutka)
- Praćenje rada bez obzira na trenutnu lokaciju (Podacima se pristupa uz uslov postojanja interneta)
- Provedeno vreme na odredjenom dokumentu ili projektu
- Sve izmene na podacima su vidljive i podložne analizi i sigurnosti.
- Na osnovu predhodnih podataka o vrstama i učestalosti izmena, može se na adekvatan način sugerisati zaposlenima u vidu dodatnih obuka u konkretnoj oblasti gde se izmene dešavaju.
- Softversko rešenje EDOPSHR štedi vreme koje je potrebno za uvid i analizu podataka pri donošenju odluke.
- Omogućava poredjenje različiti podataka, rezultata i učinaka
- Omogućava da se na osnovu zadatih parametara (datum od-do, poslovna jedinica, sektor i sl) formiraju se izveštaji u tabelarnom ili grafičkom prikazu koji daju vizuelni pregled podataka i time olakšavaju donošenje odluka.
Prednosti programa
Postoje i brojne indirektne prednosti korišćenja softverkog rešenja EDOPS Document Office u procesu poslovanja. Neke od indirektnih prednosti mogu biti:
- “Vreme je novac” - Umesto vremena provedenog u traženju određenih dokumenata u papirnom obliku ili konkretne informacije na samom dokumentu, to vreme se može iskoristiti za razvoj i unapređenje konkretnog procesa ili modula u preduzeću
- EDOPS Document Office nije statičan, već pruža konstantnu nadogradnju u zavisnosti od potreba sektora (rastom sektora, raste i potreba za dodatnim informacijama)
- Smanjenje troškova štampe, skladištenje dokumenata, njihovo čuvanje, troškova telekomunikacionih usluga (komunikacija između zaposlenih se odvija uz pomoć aplikacije koja je jednostavna za korišćenje) i drugih “malih” troškova
- Bezbednost podataka i dokumenata koji se nalaze na serveru omogućena je automatskim kopiranjem sistema na jednoj ili više kopija sa potvrdom uspešnosti kopiranja na e-mail. Eventualno, dodatna bezbednost može se ostvariti postavljenem farme servera i ovo je opravdano u slučaju velikih sistema koji ne mogu da trpe prekide u poslovanju i nedostupnost podataka od 1h ili 2h, pa se u slučaju prekida, poslovanje nastavlja neometano i to yajedno sa poslednjim unetim podatkom.
- Mogućnost da se poslovanje podigne na viši nivo i omogući konstantan rast i razvoj
Iako sama reč digitalizacija procesa zvuči komplikovano, praksa dokazuje suprotno. Softverska rešenja (EDOPS) su vrlo jednostavna za korišćenje i prilagodjena su krajnjim korisnicima.
Uz adekvatnu obuku zaposlenih i konstantnu tehničku podršku EDOPS tima, ova rešenja vrlo brzo postaju prirodno okruženje u poslovanju.
Pored modula za ljudske resurse, postoje i druga programska rešenja koja su realizivana u drugim oblastima (kao što su prodaja, nabavka, proizvodnja, magacinsko poslovanje, finasije, računovodstvo, upravljanje sistemom kvaliteta, ekologija, bezbednost na radu, elektronska pošta).
Princip rada kao i pristup rešavanju problema je sličan bez obzira na oblast rada, sa ciljem pravih informacija u pravom trenutku.
Zakažite besplatnu prezentaciju i analizu procesa i specifičnih potreba Vašeg preduzeća. Prijavom na mailing listuostvarujete posebne korisničke popuste.