fbpx
+381 34 304403

+381 34 304404

ul. Zorana Đinđića 3/2 Kragujevac, Srbija
info@edops.com

EDOPS Document Office

EDOPS Document Office

      EDOPS Document Office je informacioni sistem koji je sastavljen od 13 modula i formira se u skaldu sa delatnostima i potrebama preduzeća.

Njega čine tri stuba koja su slikovito predstavljena.

                                                           

 

 

DMS (engl. Document Management Sistem) je informacioni sistem koji služi za upravljanje dokumentacijom i poslovnim procesima. ERP (engl. Enterprise Resourse Planning) podrazumeva sistem za planiranje poslovnih procesa. Zajedno sa projektovanjem i razvojem, DMS i ERP čine složeni sistem kao što je EDOPS Document Office.


EDOPS Solutions je jedna od retkih kompanija koja korisnicima pruža mogućnost da celokupno svoje poslovanje vode preko jednog sistema, uključujući udruživanje DMS-a (upravljanje dokumentacijom) i ERP-a (upravljanje poslovnim procesima) u jedan informacioni sistem EDOPS Document Office.


 

Šta to praktično znači?

 

Praktično, integracija DMS-a i ERP sistema omogućava vođenje kompletnog poslovanja u jednom sistemu. Svi sektori preduzeća su na ovaj način povezani i koriste istu bazu podataka prilikom obavljanja poslovnih aktivnosti bez obzira na lokaciju. Ova funkcionalnost u velikoj meri olakšava komunikaciju svih zaposlenih, dok istovremeno ubrzava poslovanje i čini ga kvalitetnijim. Dokumentacija je preglednija i lako se do nje može doći brzom pretragom, a na osnovu zadatih parametara (npr. sve ulazne fakture koje su plaćene od 01.01.2018. - 03.01.2018.). 

536

Zašto preduzeća koriste više programskih rešenja?

Umesto da preduzeće ima mogućnost da celokupno svoje poslovanje, svu dokumentaciju zajedno sa svim poslovnim procesima vodi u jednom sistemu, ono je zbog nedostatka tržišta kompleksnijih informacionih sistema koji integrišu DMS i ERP sistem, prinuđeno da svoje poslovanje vodi tako što koristi više programskih rešenja, kako bi ispratili celokupno poslovanje dok pritom troše značajno više vremena.

 

U zelji da svojim korisnicima olakša i ubrza poslovanje i to sa njvišim stepenom kvaliteta i funkcionalnosti, EDOPS tim je integrisao oblasti DMS-a i ERP-a i kreirao informacioni sistem EDOPS Document Office koji obuhvata svu dokumentaciju i sve poslovne procese jednog preduzeća.

el pisarnica tekst

Najznačajniji cilj ovog kompleksnog informacionog rešenja jeste da preduzećima olakša, ubrza i učini kvalitetnijim poslovanje bez papira. Arhiviranje, skladištenje i upravljanje elektronski potpisanim dokumentom postaje rutinska operacija uz EDOPS Document Office.


EDOPS Document Office nudi:

 

  Fleksibilost (implementiraju se svi potrebni moduli i izuzimaju se nepotrebni)

  Skalabilnost (mogućnost nadogradnje programskih rešenja koja prate rast preduzeća)

  Podršku (sistem  podržava zivotni ciklus dokumenta u celosti – od nastanka, pa sve do odlaganja u arhivu i njegovu kasniju eksploataciju)

  Upravljanje složenom dokumentacijom (kombinovana pretraga, automatsko popunjavanje obrazaca, masovno fakturisanje i dr.)

  Sastavljanje komplikovanih izveštaja je automatsko (pročitajte više o tome)

  Poslovanje u realnom vremenu

  Pristup podacima sa udaljene lokacije (uz postojanja interneta)

  Poslovanje više poslovnih objekata jednog privrednog društva preko jednog informacionog sistema

  Bezbednost elektronske dokumentacije

  Tabelarni i grafički prikaz rezutata pretrage

  Brojne druge mogućnosti u zavisnosti od potreba preduzeća


 document office

Kome je potreban EDOPS Document Office?

          Svim malim, srednjim i velikim preduzećima koja imaju probleme upravljanja poslovnom dokumentacijom i podacima. Takođe, jedan od najvećih problema ovih preduzeća je organizacija dokumentacije (ona se skladišti u nekom fizičkom prostoru, gde postoji mogućnost gubitka ili oštećenja dokumenata).

          Pronalazak podataka sa dokumentacije nekada traje više sati, ako su podaci sa različitih dokumenata. Kada je celokupna dokumentacija u jednom informacionom sistemu, sa mogućnošću kombinovane pretrage i automatskog sastavljanja komplikovanih izveštaja, rad svih poslovnih procesa je ubrzan i smanjuje se potreba za radnom snagom, što značajno umanjuje troškove. EDOPS Document Office se može sprovesti u gotovo svim delatnostima, a neke od njih su:

 

  • Advokatske kancelarije
  • Veleprodaja
  • Maloprodaja
  • Proizvodnja
  • Hotelijerstvo i turizam
  • Transport
  • Magacinsko poslovanje
  • Marketing
  • Lekarske ordinacije
  • Klinike
  • Razne druge organizacije

 

 Specijalizovana programska rešenja

Na osnovu zahteva naših korisnika tokom godina rada, razvili smo posebna specijalizovana programska rešenja koja u potpunosti obuhvataju celokupno poslovanje jednog preduzeća na osnovu njegove delatnosti. Iako je ovim namenskim programskim rešenjima pokriveno celokupno poslovanje jednog preduzeća, moramo napomenuti da se ona uvek mogu nadograditi tj. mogu im se dodavati funkcionalnosti. Naš tim polazi od činjenice da bez obzira na delatnost, veličinu, kao i složenosti poslovnih procesa, svako preduzeće ima specifične potrebe koje treba ispratiti.

Neka od primenjenih rešenja tzv. namenskih paketa su:

 

Moduli

              EDOPS Document Office se sastoji od modula koji se mogu koristiti pojedinačno ili kombinovano, u zavisnosti od potreba preduzeća. Kako izgleda poslovanje u pojedinim modulima EDOPS Document Office-a možete videti klikom na naziv konkretnog modula.

 

proizvodnja

 

emPRO - Proizvodni modul

Proizvodni modul prati celokupno poslovanje proizvodnog procesa od ulaska sirovina u preduzeće, sve do proizvodnje gotovog proizvoda. Više o proizvodnom modulu možete videti ovde.

 

 

 

 

 

nabavka

 

emSCM - Nabavka (Supply Chain Management)

Modul nabavke je fokusiran na praćenje i unapređenje procesa nabavke u smislu eliminisanja problema zaliha i maksimalno iskorišćenje resursa. Više o ovom modulu možete videti ovde.

 

 

 

 

 

 

crm

 

emCRM - Upravljanje odnosima sa klijentima

U cilju pružanja dodatnih važnih informacija o svakom klijentu ponaosob, napravili smo programsko rešenje koje, pored toga što olakšava proces upravljanja, ono i unapređuje odnose izmedju kompanije i klijenta. Više o ovom modulu možete videti ovde.

 

 

 

 

 

 magacinsko poslovanje

 emMAT - Magacinsko poslovanje

 U okviru ovog modula omogućeno je kompletna evidencija prijema i skladištenja robe u magacin, stanja na zalihama, otpremanja robe, upravljanje oštećenom robom, popis robe uz pomoć bar kod čitača, kao i vođenje međumagacinskog poslovanja. Više o ovom modulu možete videti ovde.

 

 

 

 

 

 prodaja

 emSD - Prodaja i distribucija

Modul prodaje i distribucije omogućava evidenciju finansijskog prometa, rashoda, finansijskog knjigovodstva, kao i analiziranje dobijenih rezultata. Modul ima brojne druge pogodnosti i mogućnosti, a o njima možete pročitati više ovde.

 

 

 

 

 

finansije

 

emFIN - Finansijski modul

Cilj postojanja ovog modula je upravljanje finansijama na najefektivniji način u smislu ostvarenja što većih profita, smanjenja troškova, organizacije budžeta, preciznih informacijama o kompletnim troškovima i prihodima, kao i mogućnost upravljanja celokupnim budžetom. Više o ovom modulu možete videti ovde.

 

 

 

 

  

pisarnica

 

 emPIS - Pisarnica

Pisarnica je važan segment poslovanja preduzeća obzirom da podrazumeva arhiviranj i upravljanje celokupnom dokumentacijom. Pored dokumenata koji su izvorno nastali u papiru (a koji se u sistem unose kao elektronski dokument i dalje se njima upravlja iz sistema), emPIS - Pisarnica omogućava arhiviranje i upravljanje elektronski potpisanim dokumentom. Više o ovom modulu možete saznati ovde.

 

 

 

 

racunovod 

 emACC - Računovodstveni modul

Ovaj modul podrazumeva integraciju sa računovodstvenim programom koji preduzeće već koristi u cilju preglednijih i kvalitetnijih informacija i podataka. Ovom integracijom se značajno ubrzava poslovanje knjigovodstvenih agencija. Više o ovom modulu možete pročitati ovde.

 

 

 

 

 

 osnovna sredstva

 emINF - Infrastruktura (osnovna sredstva)

Ovaj modul omogućava preciznu evidenciju nabavke, praćenje kretanja osnovnih sredstava, preciznu evidenciju o korišćenju i vremenu rada svakog osnosvnog sredstva, evidenciju svih troškova i još mnogo toga. Više o ovom modulu možete videti ovde.

 

 

 

 

 

ljudski resursi

 

 emHR - Ljudski resursi

 

U okviru modula za ljudske resurše omogućeno je praćenje rada u realnom vremenu na bilo kojoj lokaciji, kao i upoređivanje poslovnih rezultata za određeni vremenski period koji omogućava da se na vreme identifikuju problemi i zastoji u poslovanju. Više o ovom modulu možete videti ovde.

 

 

 

 

qms

 

emQMS - Upravljanje kvalitetom

 

 

 

 

 

 

 

 

 zadaci i događaji

 emACT - Praćenje zadataka i događaja

 

 

 

 

 

 

 

 

servis

 

emSER - Servis

 

 

 

 

 

 

 

 

Iskustva naših korisnika

Iskustva i zadovoljstvo naših korisnika su naša najveća motivacija i propusnica za sve buduće projekte. Pročitajte ovde o tome šta su drugi rekli o nama  uverite se u kvalitet koji gradimo tokom 15 godina iskustva.

 

Zašto EDOPS?

  • Program se može prevesti na bilo koji jezik
  • Uvek se može nadograditi tj. uvesti novi modul
  • Profesionalna tehnička podrška 24h      
  • Obuka korisnika       
  • Više od 15 godina iskustva 
  • Maksimalna prilagođenost Vašem poslovanju

Ukoliko želite da pročitate detaljnije o svi modulima, kliknite ovde.

 

Zakažite besplatnu prezentaciju i analizu procesa i specifičnih potreba Vašeg preduzeća. Prijavom na mailing listu ostvarujete posebne korisničke popuste.

 

 

logo-13.png
Zorana Đinđića 3/2 Kragujevac, Srbija

info@edops.com

+381 34 304404
+381 34 304403
© Copyright 2018 EDOPS Solutions. All Rights Reserved.

Search