fbpx
+381 34 304403

+381 34 304404

ul. Zorana Đinđića 3/2 Kragujevac, Srbija
info@edops.com

Rešenje za trgovinu

Program za javna preduzeća

Poslovni program EDOPS Document Office omogućava kompletnu usklađenost poslovanja javnih preduzeća sa zakonskim propisima.

Mogućnosti poslovnog programa su brojne, poput:

v Obračuna PDV-a (automatsko oblikovanje poreskih knjiga, na osnovu predhodno unetih podataka)

v Brzo i lako kreiranje izveštaja i grafičkog prikaza rezutata pretrage, što omogućava donošenje kvalitetnijih odluka

v Kreiranje radnih naloga na osnovu izabranih kriterijuma, kao i praćenje statusa na osnovu broja dokumenta

v Kompletna kadrovska evidencija (obračun zarada, evidencija o bolovanjima, obukama, unapređenjima, penzionisanju i dr.)

v Praćenje poslovanja u magacinima

v Praćenje servisa (za kompanije koje pružaju usluge servisa, program omogućava vođenje evidencije o primljenoj, kao i o servisiranoj i izdatoj robi)

v Evidencija svih osnovnih sredstava i inventara

v Kompletno vođenje računovodstvenih poslova

v Kompletno vođenje magacinskog poslovanja

v Kreiranje i praćenje putnih naloga, kao i njihovo automatsko knjiženje

v Automatsko fakturisanje

v Praćenje porudžbina i nabavki

v Praćenje i podrška blagajničkom poslovanju

Programsko rešenje EDOPS Document Office omogućava laku pretragu podataka prema zadatim kriterijumima.

Dokumentacija i podaci nisu vidljivi svima u sistemu, iako svi pristupaju istom. Naime, dodeljuju se prava nad dokumentima svim korisnicima i to u skladu sa njihovim zaduženjima. Ovim postupkom se sprečavaju manipulacije poverljivom dokumentacijom.

 

 

 

Kompletno programsko rešenje za sve vrste trgovine

 

Poslovni program namenjen trgovini podrazumeva čitav spektar delatnosti i u potpunosti se prilagođava Vašem poslovanju. Programsko rešenje obuhvata :

 

·        Veleprodaju

·        Maloprodaju

·        Uslužne delatnosti

·        Trgovinu specifičnim proizvodima

·        Trgovinu ručno izrađenih predmeta

·        Poslovanje trgovačkih putnika

 

Poslovni program u sebi sadrži niz funkcija koje se mogu koristiti u cilju povećanja kvaliteta poslovanja. EDOPS tim ne koristi gotova rešenja, već softver izrađuje tako da u potpunosti odgovara svim specifičnim potrebama Vašeg preduzeća.

 

Veleprodaja i maloprodaja

 

Poslovni softver EDOPS Document Office namenjen maloprodaji je kompletno rešenje za vođenje poslovanja u veleprodajnim i maloprodajnim objektima sa podrškom za veći broj fiskalnih uređaja (kasa i štampača). Program ima brojne prednosti i mogućnosti, kao što su:

 

  • Uvid u stanje zaliha u realnom vremenu
  • Ostvareni dnevni pazar

  • Mogućnost unosa i promene cene i naziva artikla, bez potrebe ručnog menjenja na fiskalnoj kasi čime se ubrzava rad maloprodaje

  • Izrada dnevnih i periodičnih izveštaja na osnovu trenutnog stanja zaliha, kao i izveštaja o prodaji,
  • lakše se i efektivnije može planirati nabavka

  • Bar kod čitač koji ubrzava proces prodaje

  • Brza pretraga artikla

  • Kod većeg broja zaposlenih, program može automatski izračunati zaduženja po zaposlenom, tako da imate precizne informacije o radu svakog zaposlenog

  • Tehnička podrška je dostupna u svakom trenutku vašeg poslovanja

  • Omogućen je pristup podacima sa udaljene lokacije

  • Program je maksimalno prilagođen krajnjem korisniku

 

Program se može koristiti objedinjeno u više maloprodajnih objekata koji pripadaju jednom pravnom licu i to na način da su svi podaci na jednom mestu tj. u centralnom sistemu i međusobno su povezani.

 

U okviru programa postoji glavni modul robnog prometa, koji sadrži dokumentaciju poput kalkulacije, otpremnice, račun, povratnica, nivelacija i otpis. Na osnovu njih se formiraju automatski izveštaji kao što su lager lista, kepu knjiga, promet kase.

 

Postoje i drugi moduli programa, kao što su:

 

 

·   FINANSIJSKI PROMET – Omogućava evidenciju prometa po tekućim računima, odnosno svih uplata i isplata koje se vrše preko racuna.

 

·    RASHODI Omogućava evidenciju svih rashoda maloprodajnih objekata (ako ih ima više) poput obaveza prema dobavljačima, zaposlenima i drugim troškovima maloprodajnog objekta

 

·    FINANSIJSKO KNJIGOVODSTVO Sadrži nalog za knjiženje, dnevnik knjiženja, bruto bilans, bilans stanja i bilans uspeha, zaključni list, analitičke kartice, kao i poreske knjige. Moguć je automatski prenos podataka iz robnog u finansijsko kjigovodstvo.

 

·   ANALIZA PODATAKANa osnovu dokumentacije i podataka u sistemu, moguće je automatsko sastavljanje brojnih izveštaja, upoređivanje statističkih podataka kojima se omogućuje donošenje kvalitetnijih odluka

 

 

Uslužne delatnosti

 

Programsko rešenje EDOPS Document Office pruža kompletno vođenje svih uslužnih delatnosti, sa mogućnošću povezanog poslovanja sa drugim poslovnim objektima istog pravnog lica, bez obzira na različitu delatnost (proizvodnja i magacinsko poslovanje je na jednoj lokaciji, prodjni objekti na drugoj lokaciji, a logistika na trećoj, dok svi pristupaju istom sistemu). Detaljno o uslužnim delatnostima možete pročitati ovde.

 

Trgovina specifičnim proizvodima i ručno izrađenim predmetima

 

         Trgovina specifičnim proizvodima, kao i ručno izrađenih predmeta neretko podrazumeva potrošnju sirovina i materijala koja se ne može precizno definisati i nije uvek ista za istu količinu proizvoda (proizvodnja kolača, torti, ketering). U tom slučaju, uz pomoć programskog rešenja EDOPS Document Office, moguće je definisati normative koji važe za određeni proizvod. Ovim postupkom se u značajnoj meri smanjuju troškovi materijala i omogućava kvalitetno praćenje celokupnog poslovanja.

 

Poslovanje komercijalista na terenu

 

       EDOPS Document Office je programsko rešenje koje, pored gore navedenog, pruža mogućnost kompletnog praćenja poslovanja svih komercijalnih radnika, zajedno sa svim aktivnostima klijenata i kompletnom prodajom ostvarenom po svakom zaposlenom za određenji vremenski period. Detaljnije o svim prednostima i mogućnostima upravljanja poslovanjem I odnosima sa klijentima možete videti ovde.

 

Zašto EDOPS?

EDOPS tim je tokom godina iskustva i u skladu sa zahtevima i željama korisnika, uspeo da reši sve probleme sa kojima su se trgovinska preduzeća susretala u praksi.

Posebne pogodnosti EDOPS rešenja:

1.     Profesionalna tehnička podrška 24h

2.     Više od 15 godina iskustva

3.     Program se može prevesti na bilo koji jezik

4.     Mogućnost naknadnog dodavanja novih modula

5.     Obuka korisnika

6.     Potpuna prilagođenost Vašem poslovanju

Zakažite besplatnu prezentaciju ovde. Na realnom primeru u Vašoj kompaniji pokazaćemo Vam kako program funkcioniše i kako može rešiti konkretne probleme sa kojima se Vaše preduzeće svakodnevno susreće. Vi odlučujete o profitu, zato donesite dobu odluku već danas.

Kompletno programsko rešenje za hotele i uslužne delatnosti

          Hoteli koji svojim gostima pružaju vrhunske usluge, imaju težak zadatak da zadovolje svakog gosta. Pored prenoćišta i hrane, neki hoteli imaju u ponudi bezbroj raznih ponuda poput wellness&spa centara, masaža, zatvorenih i otvorenih bazena, igraonica za decu, akva parkova i brojnih drugih mogućnosti.

 

 

Zadovoljstvo svakog gosta – Da, moguće je!

         Kako bi sve bilo pod kontrolom i kako bi se omogućilo lakše upravljanje svim procesima, u cilju kvalitetnije usluge, EDOPS tim je razvio specijalizovan program namenjen prvenstveno hotelima, kako i lancima hotela, a koji se može primeniti i prilagoditi i manjim smeštajnim kapacitetima (hosteli, apartmani), kao uslužnim delatnostima (restorani, wellness&spa centre, poslastičarnice).

         Neke od mogućnosti programa su:

 

1.     Rezervacija i prijem gostiju

-Praćenje statusa rezervacija

-Brza i laka grupna rezervacija

-Grafički prikaz slobodnih soba

-Prijem i prijava boravišta stranih gostiju

-Brzo i lako premeštanje rezervacija

2.     Evidencija dodatnih troškova gostiju i brzo izdavanje računa

-Razdvajanje troškova po sobi

-Spajanje troškova više soba na jedan račun

-Pojedinačni obračun usluga

-Automatsko formiranje faktura

3.     Izveštavanje za sobarice

-Automatsko kreiranje spiska soba za spremanje nakon odjave

-Spisak neispravnih soba

-Status spremljenosti sobe (gostu se ne izdaje neočišćena soba)

4.     Povezanost sa ostalim delovima

-Brza i laka razmena podataka između sektora hotela

-Povezanost sa kasom i prenos računa na konkretnu sobu gosta

-Povezanost sa restoranom i svim dodatnim uslugama u restoranu

-Razmena podataka i dokumentacije između menadžmenta

5.     Analize i izveštaji

-Brza i laka pretraga podataka

-Upoređivanje podataka prema kriterijumima

-Automatsko sastavljanja izveštaja

-Donošenje kvalitetnih odluka

6.      Poslovanje u realnom vremenu

-Podaci i dokumentacija je dostupna uvek

-Podacima i dokumentaciji se može pristupiti sa udaljene lokacije

 

Dodatne pogodnosti koje nudi EDOPS tim

 

  • Profesionalna tehnička podrška 24h
  • Višejezičnost programa, za korisnike širom sveta
  • Obuka korisnika
  • Mogućnost naknadne nadogradnje dodatnih funkcija
  • Potpuno prilagođavanje Vašem poslovanju
  • Više od 15 godina iskustva

 

Zakažite besplatnu prezentaciju ovde. Na realnom primeru u Vašoj kompaniji pokazaćemo Vam kako program funkcioniše i kako može rešiti konkretne probleme sa kojima se Vaše preduzeće svakodnevno susreće. Vi odlučujete o profitu, zato donesite dobu odluku već danas.

Bezbednost na radu

Vođenje celokupne evidencije o bezbednosti na radu zaposlenih u preduzećima je obavezno. U preduzećima u kojima postoje radna mesta sa određenim stepenom rizika i potrebno je da zaposleni redovno obavljaju lekarske preglede ili se koriste opasne materije u radu, neophodno je voditi evidenciju o svim nastalim promenama, povredama na radu, lekarskim pregledima i ostaloj dokumentaciji.

        

Vreme provedeno na popunjavanju obrazaca i pronalasku podataka koji su aktuelni (trenutno radno mesto zaposlenog, opis radnog mesta, trenutni ukupni broj zaposlenih na tom radnom mestu i sl.) može poprilično potrajati, ako je sva dokumentacija u fizičkom obliku i ako je pritom treba još i prepisati.


 

         EDOPSbezb je specijalizovano softversko rešenje namenjeno ubrzavanju rada prilikom vođenja evidencije o zdravlju i bezbednosti na radu.


 

 

Zakoni i propisi

 

Savremeno informaciono rešenje je usklađeno sa zakonskom regulativom i standardima koji propisuju praćenje i merenje opasnih materija, otpada, stepena rizika i druge parametre.

         U okviru programa se nalaze svi tipovi evidencije zajedno sa svim obrascima i izveštajima u vezi sa zdravljem i bezbednosti na radu, koji su u saglasnosti sa Pravilnikom o njihovoj evidenciji.

         Prilikom popunjavanja obrazaca, sistem sam generiše tj. prikuplja sve neophodne podatne i atomatski ih ubacuje u obrazac i sastavlja izveštaje. Obrasci koji se koriste propisani su zakonom i ima ih 14, a to su:

 

 

·         Obrazac 1 - Evidencija o radnim mestima sa povećenim rizikom

·         Obrazac 2-Evidencija o zaposlenima raspoređenim na radna mesta sa povećenim rizikom i lekarskim pregledima zaposlenih raspoređenih na ta radna mesta

·         Obrazac 3 – Evidencija o povredama na radu

·         Obrazac 4 – Evidencija o profesionalnim oboljenjima

·         Obrazac 5 – Evidencija o bolestima u vezi sa radom

·         Obrazac 6 – Evidencija o zaposlenima osposobljenim za bezbedan i zdrav rad

·         Obrazac 7- Evidencija oopsanim materijama koje se koriste tokom rada

·         Obrazac 8 – Evidencija o izvršenim ispitivanjima uslova radne okoline

·         Obrazac 9 – Evidencija o izvršenim pregledima i proverama opreme za rad

·         Obrazac 10 – Evidencija o izdatim sredstvima i opremi za ličnu zaštitu na radu

·         Obrazac 11 – Evidencija o prijavama smrtnih, kolektivnih i teških povreda na radu, kao I povreda na radu zbog kojih zaposleni nije sposoban za rad više od tri uzastopna radna dana

·         Obrazac 12 – Evidencija o prijavama profesionalnih oboljenja

·         Obrazac 13 – Evidencija o izvršenim lekarskim pregledima zaposlenih u skladu sa propisima o bezbednosti i zdravlju na radu

·         Obrazac 14 – Evidencija o prijavama opasnih pojava koje bi mogle da ugroze bezbednost i zdravlje zaposlenih

 

 

Obaveštenje – Vizuelno i zvučno

 

Kako bi sistem efikasnije funkcionisao i kako ne bi bilo zastoja u poslovanju, napravljen je vizuelni izvučni sistem obaveštenja. Pored parametara u sistemu nalazi se kvadratic koji je obojen:

 

·        Zelenom bojom (kada su svi parametri u skladu sa zakonskim okvirima)

·        Žutom bojom (obaveze koje treba završiti približavanju se npr. ističe lekarski pregled određenog zaposlenog)

·   Crvenom bojom (podrazumeva hitnu reakciju jer parametri nisu u skladu sa zakonom ili je lekarski pregled zaposlenog istekao)

 

Boja kvadrata nam ukazuje na usklađenost parametara sa zakonskim okvirima i predstojećim obavezama.

 

Šta dobijate implementacijom softvera?

 

§  Skraćuje se vreme vođenja evidencije o zdravlju i bezbednosti na radu

§  Svi podaci su na jednom mestu i trajno su sačuvani

§  Podacima se može pristupiti na bilo kojoj lokaciji

§  Usaglašenost sa zakonima i standardima

§  Mogućnost merenja i upoređivanja sadašnjeg stanja sa predhodnim i preuzimanje adekvatnih mera

 

 

Kome je namenjen program?

 

Softversko rešenje je namenjeno svim malim, srednjim i velikim preduzećima koji imaju potrebu da ubrzaju rad rutinskih operacija i posvete se razvoju poslovanja. EDOPSbezb koriste sva preduzeća, a neka od njih su:

§  Energetika

§  Transport

§  Benzinske pumpe

§  Laboratorije

§  Pekare i uopšte prehrambena industrija

§  Građevinske firme

 

 

      Zašto baš EDOPS?

 

EDOPS tim je konstruisao celokupno programsko rešenje i tokom godina iskustva i u skladu sa zahtevima i zeljama korisnika, program je uspeo da reši sve probleme sa kojima su se preduzeća susretala u praksi.

 

Posebne pogodnosti našeg rešenja:

 

  1. Profesionalna tehnička podrška 24h
  2. Više od 15 godina iskustva
  3. Program se može prevesti na bilo koji jezik
  4. Mogućnost dodatnih funkcija po Vašoj zamisli
  5. Obuka korisnika
  6. Potpuna prilagođenost Vašem poslovanju

 

Zakažite besplatnu prezentaciju ovde. Na realnom primeru u Vašoj kompaniji pokazaćemo Vam kako program funkcioniše i kako može rešiti konkretne probleme sa kojima se Vaše preduzeće svakodnevno susreće. Vi odlučujete o profitu, zato donesite dobu odluku već danas.

Programsko rešenje za proizvodnju

emPRO je modul EDOPS Document Office-a koji podržava sve poslovne procese u proizvodnim preduzećima je izuzetno kompleksan. Njegov cilj je povezivanje svih procesa u jedan sistem i omogućavanje kvalitetnijeg i bržeg poslovanja. Poslovni procesi se prate od ulaza sirovina i repromaterjala, sve do izlaza gotovih proizvoda iz preduzeća tj. njihove prodaje.

 

Neograničene mogućnosti

 

Softver ne poznaje ograničenja po pitanju broja proizvoda, procesa, niti magacina koji se mogu voditi , kao i kompletne dokumentacije. Uvek se može pristupiti svim informacijama na bilo kojoj lokaciji u realnom vremenu, uz uslov postojanja interneta. Svi sektori međusobno komuniciraju uz pomoc softvera, gde se sve izmene bilo kog dela procesa automatski ažuriraju i vidljive su celokunom preduzeću (shodno dodeljenim pravima za pristup podataka i dokumentacije). Dokumentacija je elektronska, tako da je i popunjavanje iste automatizovano, a pretraživanje podataka značajno ubrzano. Svi podaci, zajedno sa dokumentacijom nalaze se u sistemu i lako se njima može upravljati.

 

Neke od najznačajnijih prednosti emPRO su:

 

·   Praćenje svih poslovnih procesa u realnom vremenu

 

·   Formiranje radnog naloga u softveru (čime se omogućava praćenje procesa proizvodnje od utrošaka sirovina, repromaterjala i poluproizvoda do ulaska gotovih proizvoda u magacin)

 

·   Automatsko fakturisanje (prilikom formiranja fakture, automatski se povlače cene određenih proizvoda, kao i rabati i akcije namenjene određenoj kategoriji kupaca)

 

·   Analiza solventnosti kupaca (ako su ranije koristili proizvod, a nisu plaćali u roku, već su kasnili ili su plaćali avansno i izmirivali svoje obaveze na vreme)

 

·   Formiranjem otpremnice svojoj maloprodaji, automatski se povlači cena te robe u prodavnici i vrši se maloprodajna kalkulacija, tako da se roba može pustiti u prodaju odmah nakon prijema

 

·   Interne otpremnice (prenos robe iz jednog u drugi magacin) su takođe elektronske i automatske

 

·   Prilikom popisa robe, softver sam obračunava dozvoljeni manjak, kalo i višak robe na zalihama

 

·   Prilikom proizvodnje proizvoda kod kojih ista količina sastojaka ne daje uvek istu količinu proizvoda (kao što se od određene količine brašna nekada dobija veća, a nekada manja količina hleba) formiraju se normativi i omogućava se praćenje potrošnje, učinaka i analiza rada proivodnih linija, kao i upoređivanje podataka i izveštavanje

 

·   Broj korisnika softvera nije ograničen

 

·   Omogućava dodeljivanje prava pristupa pojedinim modulima (prava nad dokumentacijom i podacima)

 

Naknadna nadogradnja

i integracija sa postojećim softverom

 

emPRO za proizvodna preduzeća pruža brojne dodatne mogućnosti u vidu funkcija koje se mogu dodavati u zavisnosti od potreba preduzeća. Takođe, postoji mogućnost da se nakon instalacije tj. implementacije programa, ukoliko se nakon nekog vremena preduzeće proširilo ili razvilo, naknadno dodaju i drugi moduli i time program nadogradi.

        

Profesionalna tehnička podrška 24h

 

EDOPS tim pruža konstantnu tehničku podršku nakon implementacije i obuke korisnika.

 

Višejezičnost

 

Programsko rešenje za proizvodnju emPRO omogućava prilagođavanje korisnicima širom sveta, tako što postoji mogućnost da korisnički nalog bude na jeziku koji se koristi u konkretnoj zemlji. To praktično znači da se program može prevesti na bilo koji jezik, radi lakšeg sporazumevanja.

 

Više od 15 godina iskustva

 

          EDOPS kompanija posluje već više od 15 godina, što znači da je kroz iskustvo u radu na različitim projektima prilagođavala programsko rešenje raznim vrstama industrije. Tim prilagođavanjima, uvodili smo godinama nove module i funkcije i radili na konstantnom razvoju programa, što govori i izlazak najnovije verzije EX8, koja je prilagođena savremenom poslovanju.

 

Obuka korisnika

 

EDOPS tim,nakon implementacije vrši obuk korisnika, kako bi se sve prednosti i pogodnosti programskog rešenja iskoristile maksimalno. Smatramo da je važno da korisnici budu dobro obučeni, jer će samo na taj način moći da utiču na povećanje produktivnosti i profitabilnosti.

         Poslovni procesi koji se mogu obuhvatiti ovim softverom su:

 

1.     Nabavka

2.     Veleprodaja

3.     Proizvodnja

4.     Maloprodaja

5.     Magacinsko poslovanje

6.     Upravljanje zalihama

7.     Sprovođenje popisa

8.     Izveštavanje

 

Zakažite besplatnu prezentaciju ovde. Na realnom primeru u Vašoj kompaniji pokazaćemo Vam kako program funkcioniše i kako može rešiti konkretne probleme sa kojima se Vaše preduzeće svakodnevno susreće. Vi odlučujete o profitu, zato donesite dobu odluku već danas.

 

logo-13.png
Zorana Đinđića 3/2 Kragujevac, Srbija

info@edops.com

+381 34 304404
+381 34 304403
© Copyright 2024 EDOPS Solutions. All Rights Reserved.

Search